تور مشهد، تور مشهد هوایی، تور مشهد زمینی، تور مشهد با قطار
تور مشهد و تور مشهد هوایی و تور مشهد زمینی با قطار و رزرو هتل در مشهد و قیمت بلیط مشهد

 تور مشهد هتل قصر الماس 

 هتل بین المللی قصر مشهد با فاصله ای کمتر از 800 متر از حرم مطهر حضرت رضا در مرکز شهر مقدس مشهد در زیباترین خیابان شهر قرار گرفته است. از ویژگیهای این هتل علاوه بر دارا بودن کلیه امکانات رفاهی ( رستورانها، تالارها، فروشگاههای متعدد و متنوع و ... ) نزدیک بودن به مراکز اصلی خرید و مراکز دیدنی شهر می باشد.

آفر ویژه هتل قصر الماس 2 شب اقامت یک شب رایگان

سال 93

 

نام هتل درجه هتل هوایی زمینی آدرس
قصر الماس *4
صبحانه - استقبال
480.000 350.000 خ ام رضا

 

جهت رزرو جا و یا تور مشهد در هتل قصر الماس مشهد لطفا با ما تماس بگیرید .

 

 



ارسال توسط تور مشهد
 
تاريخ : یک شنبه 24 آذر 1391برچسب:تور مشهد هتل جواد,

 تور مشهد هتل جواد 

 

 هتل جواد مشهد دارای لابی وسیع با تلویزیون ، اینترنت وایرلس و مرکز خدمات اداری و کادری مجرب می باشد ...کافی شاپ  هتل جواد  با انواع نوشیدنیهای سرد و گرم ، شیرینی جات و فست فود و روم سرویس به صورت 24 ساعته آماده خدمت به مهمانان محترم می باشد .

نام هتل درجه هتل هوایی زمینی آدرس
جواد *4 تاپ

صبحانه
430.000 290.000 خ امام رضا

فاصله هتل تا فرودگاه 4 دقیقه می باشد . تعداد واحد های هتل 105 اتاق می باشد .

این هتل دارای اتاق های 1 تخته و 2 تخته و 3 تخته می باشد .

جهت رزرو جا و یا تور مشهد در هتل جواد مشهد لطفا با ما تماس بگیرید .

 

 

 



ارسال توسط تور مشهد
 
تاريخ : یک شنبه 24 آذر 1391برچسب:تور مشهد هتل هما,

 تور مشهد هتل هما 

هتل هما مشهد2 داراي امكانات پذيرايي از مراسم و جلسات، كافي شاپ ، راهرو و فضاي داخلي زيبا مجهز به آسانسور، پاركينگ اختصاصي، اتاق كنفرانس، كافي نت و كامپيوتر و پرينتر در داخل هتل، صندوق امانات رايگان در پذيرش و داخل اتاق ها ، حراست و خدمات امنيتي، بوفه/صبحانه گرم و تازه ، انجام سريع امور پذيرش و تسويه حساب، روم سرويس 24 ساعته، خانه داري، خدمات لباسشوئي، آرايشگاه مخصوص آقایان، خدمات بانكي و دفترفروش بليط هواپيما ،سرويس رايگان طبق برنامه زمان بندی شده همه روزه به جزء ایام تعطیل به حرم مطهر امام رضا(ع) مي باشد

نام هتل درجه هتل هوایی زمینی آدرس
هما *5
صبحانه - استقبال
440.000 310.000 خیام

 

امكانات ورزشي - تفريحي

استخرسرپوشيده،بوفه كنار آب،سوناي بخار،جكوزي،سالن بدنسازي،صفحه شطرنج،فروشگاه هاي نمايندگي معروفترين برند هاي بين المللي،خدمات پزشكي 24 ساعته درداخل هتل،امكان قدم زدن وپياده روي دركنار كودكان در پارك تفريحي كودكان، بيش از 12 نوبت پخش فيلم سينمائي در شبكه ويديوئي ،زمين تنيس و امكان دسترسي به اينترنت wirelessدر داخل اتاق ها مي باشد.

 

جهت رزرو تور و آگاهی از قیمتها لطفا با همکاران  ما تماس حاصل فرمائید 

 

 



ارسال توسط تور مشهد

 تور مشهد هتل پارمیدا 

 

هتل سه ستاره پارميدا مشهد واقع در خيابان امام رضا، در تاريخ 22 بهمن 1388 افتتاح گرديده است.

اين هتل بسیار زیبا و مجلل پارمیدا در شهر مقدس مشهد در جوار بارگاه منور ثامن الحجج (ع) و بازارهای مهم قرار گرفته است. لابی هتل با فضایی دلنشین و آرامش بخش و با تلفیق آثار و هنر نوین روز دنیا و با استاده از زیبا ترین دکوراسیون و مبلمان ,آکواریوم منحصر به فرد آرامش نهفته خود رادر فضایی خاطره انگیز به میهمانانش اهدا می کند.هتل پارمیدا دارای اتاقهای لوکس دبل و تریپل , سوئیتهای لوکس و رویال میباشد که با هدف آسایش با آخرین استانداردهای هتلداری به زیباترین وجه تجهیز و تکمیل گردیده اند.کافی شاپ هتل با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای متنوع ایرانی و فرنگی پذیرای میهمانان ارجمند می باشد.

امكانات هتل

از امكانات اين هتل مي توان به : اینترنت وایرلس , پارکینگ اختصاصی , صندوقهای امانات , سیستمهای صوتی و تصویری , استخر , سونا , جکوزی , تاکسی سرویس و تورهای سیاحتی و زیارتی درون شهری و برون شهری اشاره كرد و همچنين رستوران پارمیدا محیطی زیبا و آرامش بخش و با امکان سرو غذاهای ایرانی و فرنگی و برخوردار از میزبانان مجرب آماده ارائه خدمات می باشد

 

جهت رزرو تور مشهد و آگاهی از قیمتها با همکاران ما تماس حاصل فرمائید .

 



ارسال توسط تور مشهد